søndag 1. mai 2011

Chai Latte


*Bolero med Londone symphony Orchestra*

På fredagen da jobben var ferdig sykla jeg straks sydover mot oslo mekaniske for en lønningspils. Da jeg kom ned satt det tre andre kolegaer der ute i sola. Jeg gikk inn og kjøpte meg en Errrdinger. Satt meg ute og prata. Det balla seg på med kolegaer etter vært og det ble øldrikking med høy bardun. Etter 5 øl fikk jeg en melding av Lise om at de trengte hjelp med en vegg. Vi drev nemli å fiksa leiligheten til en fest. Så jeg dro hjem. Jeg tok absolutt ikke å sykla hjem beruset etter 5 øl, maken. Vel hjemme måtte jeg få litt fart på ryddingen for det var ikke akuratt superfart. Anette og Kim var der fra før av og hjalp til. Etter at det meste var fiksa kom Robin. Da satt vi oss i bakhagen og venta. Flere gjester kom gående inn. De hadde med øl av mange type slag. Av de jeg kjente var det Eivind, Stian, Truls, Stine og Adrian. De andre var smikeelever fra Liv sin klasse og venners venner. Vi gikk inn rundt halv 10, det ble et lysti lag. Jeg behøver vel ikke vere så velartikulant siden det kommer nok bilder ut på ansiktsboken.

Neste morgen våkna jeg og lise rundt 1. Eivind hadde tidligere lakt brillene sine et sted som han ikke fant dem, han dro hjem kl 9 på morgenen brilleløs. De ble funnet senere i en vinduskarm. Kim sov på soffan, det gjorde han til 3. Jeg gikk ut å kjøpte egg og bacon. Lise lagde det. Etter at vi spiste det dro hun på Jobben. Da rydda jeg stua gangen og halve kjøkkenet. Noe får jo de to andre gjøre også. Kim daniel som sto opp 3 av på datamaskinen fra han sto opp til han la seg og prata med et kvinnfolk av ukjent lokalisasjon. Lise var hjemme 6. Vi dro til platekompaniet og kjøpte filmer. Kjøpte også mat på butikken. Hjemme så så vi Thron Legacy og spiste kjøttkaker med ertestuing og kålrabistappe. Vi la oss rundt 12-1

Jeg drømte at jeg gikk rundt i sølvrustning i LA. Bakken jeg går på blir svart og alt jeg peker på visner. Jeg bygger også en Kon-Tiki resturang hvor jeg spiser club sandwich. Jeg har fortsatt på meg rusning. Lise står opp tidligt og drar på jobb. Jeg står også opp ganske tidligt. Jeg skal på auksjon med Eivind og Hans Robin. Kim daniel har sovna med Datamaskinen sin forran seg på en stol vendt mot den. Det blir morsomt om han kommmer til å se omverdenen når han står opp eller om han bare hopper rett på. Nei, men nå skal jeg lage frokost.

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar