onsdag 4. mai 2011

Why Not


*Saber Rider theme song* Kan you feel the thunder inside?

Så jeg slutta på jobben rundt 4, det ga meg tid til å møte Lise på Tim Wendelboe. For jeg skulle egentli tilbake kvart over 5. Vi satt oss på den plassen ute og spiste is. Lise hadde krone is med sjokkolade, jeg hadde båtis. Allright! Vel tilbake på jobben for et personalmøte var det så kjedeli at jeg måtte konsentrere meg for å se ut som om jeg konsentrerte meg. For dårligere møteholderdame har jeg aldri vert med på. Det eneste som redda dagen var at jeg skrudde på Saber Rider sangen når jeg kom hjem. Jeg har også lest ferdig nr. 3 av Lucifer. En arti serie. Så da er det bare å glede seg til nummer 4.

Det ble lite å skrive nå, men er jo ikke akuratt mye jeg gjør på verdager.

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar