lørdag 21. mai 2011

Gunpowder


*Thick as a brick part 1 av Jethro Tull*

På fredag så slutta jeg seint, igjenn. Det var kjedeligt. Når jeg kom hjem var Lise allerede hjemme. Hun drev å blogga om Fish and Chips som hun hadde spist tidligere. Hun skulle dra hjem til Steinkjer i dag. Halv 6 ringte Stine på. Vi hadde avtalt at hun skulle komme bort i dag. Jeg får kortet til Lise for å kjøpe mat til helgen. Så jeg og Stine gikk til Kiwi for å kjøpe middag og ta ut litt penger. Det ble wok med tomatsaus. Vel tilbake gikk vi inn på kjøkkenet for å lage mat. Lise hadde starta å dusje å gjøre seg klar. På kjøkkenet sto Liv Inger og rydda. Lise kom ut av dusjen og sa at hun skulle dra. Det ble Klemz og Nuz og Hadez. Så dro hun. Jeg og Stine lagde ferdig maten og starta å se på film. Halveis inn i middagen og reklamene ringte Lise å sa at jeg hadd kortet hennes. Så jeg måtte løpe til Oslo S. Gi henne kortet og så sykle tilbake på bysykkel. Nå jeg kom tilbake satt Stine og Liv Inger ute i Aleen. Vi gikk inn å så filmen vidre. Liv Inger ble ikke med for hun skulle få sydukke på besøk. På slutte av sangen kom Eivind og Hasse med en bøling av instrumenter. Det ble snakk om konserten, og en nesteninspilling av en sang. Klokka var halv 1, hasse og Eivind gikk hjem, Stine ble over, og vi så på 3 episoder av Dr. Who. Det slo ann tror jeg. Så la vi oss i den voksene tiden av klokka 3. Jeg drømmer at jeg seiler en piratskute opp og ned Olav Ryes Plass og henter ingredienser til Lise. For hun sitter på en benk øverst og lager hjemmelagde hamburgere. Sto opp nå klokka 11. Stine som på soffan, men vokna fort når jeg starta å blogge det var snakk om frokost etter at jeg var ferdig. Så starta jeg å skrive; På fredag så slutta jeg seint, igjenn. Det var kjedeligt. Når jeg kom hjem var Lise allerede hjemme. Hun drev å blogga om Fish and Chips.......

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar