onsdag 11. mai 2011

Himmelblå


*God Rest Ye Merry Gentleman med Jethro Tull*

Stom opp tidligt på Mandag, kjempetrøtt, hadde jo snudd døgnet. Etter en trøtt dag på jobb dro jeg hjem klokken 3, der var ingen hjemme. Jeg dusja og bytta om. Jeg og Lise skulle til Bestemor & Bestefar på middag. Lise ringte meg halv 6 og sa jeg måtte kjappe meg til bussen. Jeg Ilte. skulle kjøpe enkeltbilett på narvesen. Han forran meg skulle ha Judas Prest biletter så kassedamen brukte unudvendig lang tid. Jeg rakk bare akuratt bor til bussen når den kom. Lise gikk på med meg. Da vi kom frem ble det spagetti med kjøttsaus, vi snakka om ferien til spania som jeg å Lise har planlagt. Bestemor viste bilder av hvordan huset så ut når det var byg ut. Etter middagen ble det kaffe og bailys. Bare kaffe til meg. Vi satt i salongen å prata til halv 10. Så dro vi hjem.

På Tirsdag voknet jeg sent, for da hadde jeg senvakt. Etter jobben dro jeg ned til sofienbergsparken. Jeg å Lise hadde vert sammen i 2,5 år så vi skulle ha pikkkknikk. Det var fint, vi drakk vin og eplejuce og spiste mat. Lise fortalte at de hadde vindkondisjon på jobben som gjorde henne litt sår i halsen. Etterpå dro vi hjem. Lise dro senere til Anette og jeg la meg tidligt. Hun vekket meg 3-4 på natta. Da var hun kjempehes og dårlig. Sikkert på grunn av vindkondisjonen.

I dag hadde jeg tidligvakt så jeg sto opp tidligt. Lise var syk så bra at hun hadde fri. Jeg skal hjelpe Phillip å bære opp en soffa etterpå å dag. Så venter på en telefon.

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar