søndag 15. mai 2011

Orange Pekoe


*Autumn in New York med Charlie Mariano*

Jeg sto opp på lørdag. Det var mange folk som satt i bakgården og prata mens de så sure ut. Det viste seg senere at de skulle fikse hagen og male veggene i oppgangen. Ansiktene dems var vist bare naturlig sure. Lise hade allerede dratt på jobb. Liv Inger sto opp litt senere. Hun hadde lyst til å se på reiseprugrammer på Travul. Etter en stund kom Hans bort. Vi hadde tenkt til å kjøpe basketball. Vi gikk ut og var innom g-sport XXL brio og til slutt gikk vi til clas olson, der vi kjøpte en pumpe for å pumpe opp den gamle basketballen min.

Etter noen få strakser var vi ute på banen og kastet noen kurver. Det tok ikke lang tid før Kim Daniel og en knarker kom bort for å bli med å spille. Jeg og Kim var på lag mot Knarkern og Hans. Det var en artig kamp, og det endte med 1-1. Vi ble slitene så sendte Kim etter noe vann. Når han var borte for å hente vann kom et utdrikkningslag bort å tok interesse i basketballen. Da Kim var tilbake med vann delte vi opp i lag. Det ble Hans, Kim + 10 fulle men og en sexdukke. på mitt lag var det meg og 10 fulle men i bar overkropp. Det ble en tøff kamp med mye dytting og høy ølføring. Kampen slutta 1-1 og utdrikkningslaget gikk vidre. Knarkerne skulle også gå, de sa at det var konsert på verkstedet. Men vi hade ikke så mye penger. Etter en Liten stund kom Lise, Liv Inger og Pernille. De satt seg på en gressflekk med sol og malte og drakk øl. Jeg satt meg der og tok meg et par øl også. Etter en stund kom noen skinheads bort å tok interesse i basketballen. Jeg, Hans og Nazine spilte 21 i 1 time kanskje mens jentene og Kim satt på gresset. Gurbels vant.

Vi gikk hjem etter det. Hans skulle på lønningspils så han dro hjem for å dusje. Kim var her, men han var på datamaskinen hele dagen så han tok ikke så mye del i ting lenger. Lise og Liv Inger lagde mat. Jeg måtte spise noe annet. Vi så litt på tv og så lasta Lise ned neste episode av Dr. Who. Vi satt i soffakroken og så på den. Så la vi oss. Kim sov over uten å spørre. Vel han var vel voken å var på dataen sin.

Lise dro på jobb i dag også, jeg skal møte hanne senere på loppis. Nå fikk ikke Kim lov til å være på datan lenger så da hadde han plutselig dårlig tid å måtte dra hjem. Det er fortsatt tidligt så jeg skal lage meg litt frokost.

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar