søndag 8. mai 2011

Mint berry Crunch



*Theme from Midnight Express*

Så jeg slutta ganske sent på jobben på fredag, Rundt 4. Da var det bare å kjappe seg hjem. For Lise og jeg hadde lagd en avtale med mormor å komme bort til 5. Vi ilte til trikken og tok en så vi var der til 17:17. Vel der spiste vi masse fet mat. og satt oss ned å så Midnight Express mens vi spiste 1 kilo napolionskake. Vi rakk bare å se halveis. For vi skulle på kino med Liv Inger og Kim. Så rundt 7 dro vi hjem, var der til 8. Så dro vi på kinoen fortløpende. Det var på saga. Vi møtte Kim der. Han hade nettop brukt ørtentusen på en fotoshot til portfolioen sin. Filmen vi skulle se var Arthur. Det var en halsbrekkende komedie. Men vitsene var for det meste retta mot jenter. Etter kinoen dro kim hjem til seg. Jeg lise og Liv Inger dro også hjem. husker ikke hva vi gjorde hjemme men var i seng til 1-2 tror jeg.

Neste morgen vokner jeg og Lise 12. Husker ikke noe av hva jeg har drømt. Lise spiller litt ukulele. Vi hører om det er noen som vil gjøre noe i dag. Lise er trøtt så går å legger seg. Jeg lager frokost til hun som hun blir vekka med kl 2. Vi eter. Kim kommer bort litt etter og setter seg i et hjørne for å snylte av internette. Jeg hadde hørt at Eivind og Hans skulle til Kristoffer. Vi dro ikke dit. Vi var hjemme. Lise og Liv Inger spilte gitar og ukulele i bakgården. Jeg og Kim var på data og så på stand up. Helt til nettkjæresten hans logga på og han ble fraverende. Klokka 11 bestemte vi oss for å gå ut. Så jentene brukte 1 time på å fikse seg. Hele bølingen gikk ut. Etter et par tyrker shots til meg og Kim. Vi møtte Eivind, Hans og Kristoffer i Luna Park. Vi sa vi skulle til Fuglen. De ble med. Der satt vi å drakk å prata på forsjellige behaglige stoler og soffaer, til vel over stengetid. Vi gikk hjem en eller annen gang. Hjemme hos oss satt alle seg ned å så på Tegneserie introer fra 80 tallet. Eivind, Hans og Kristoffer tok natbussen hjem. Jeg Lise og Livinger så neste episode av Dr. Who. Liv Inger sovna etter 2 min. Kim daniel satt på dataen og følgte ikke med. Vi la oss sånn i 5 tia. fikk ikke børsta tennene for kim skulle spy.

Jeg og alle jeg kjenner sitter på en buss på vei til et fly. Det er også en buss med andre mensker som skal til et annet fly. Jeg er på begge to samtidigt men er bare i kontroll over en av megène om gangen. På tross av at den andre gjør det jeg ville gjort uansett. *(bare at jeg ikke har noe minne om det.) Jeg og Lise står opp rundt 4. Lise må kle på seg kjempe fort for hun skal på jobbmøte etterpå. Kim har stått opp allerede og er på dataen sin. Jeg rydder litt i leiligheten.

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar