tirsdag 17. mai 2011

Red Rooibos Tea


*Knock on wood Archie Bell and the Drells*

på søndagen satt jeg inne å fiksa minecraften min så jeg kunne spille i HD. Etter en stund så ringte Lise. Jeg gikk ut for å møte henne i Parkveien 5. For der var det retro loppis. Jeg tok med meg paraplyen for det hadde starta å regne litt. Vi møttes der og gikk inn i en bakgår med litt for ambisiøst priste møbler. Så Lise kjøpte et fat, et karaffel og 4 shoteglass. Vi gikk hjemover. Stoppa innom en liten matbutikk, som het den lille matbutikken. Der kjøpte vi ting til fiskesuppe. Når vi gikk ut igjenn hadde det starta å hagle noe volsomt. Bra at begge hadde paraplyer. Vi spankulerte hjem og rydda litt så lagde vi fiskesuppe og slappet av ved TV`n/PC`n/symaskina utover kvelden. Jeg rydda også i kjellern så det ble plass til å spille på det elektriske orgelet.

I går hadde jeg segnvakt på Jobben så jeg rakk å lage meg en omelett til frokost. Vel hjemme klokka halv 6 så snakka jeg med White. Han sa at han inviterte meg over. Lise og Liv Inger kom hjem rundt 7. Da ringte jeg White. Han sa han var på pub å så på kampen og at han skulle komme bort til meg etterpå. Jeg ringte Hans og ba han over. Senere kom også Linda. Vi spilte musikk en stund til jentene starta å spille de samme sangene Liv Inger spiller vær dag. Så da gjorde jeg å hans våre egene ting. Vi øvde også til konserten. Jeg la meg rundt 2.White kom ikke bort, og han sa ikke ifra.

I dag så sto vi opp halv 12 og gjorde oss klare til familiegrill. Nå skal vi straks gå.

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar