søndag 1. mai 2011

First flush Dardeeling


*quince Jones med Bossa Nova*

Om dere lurer på så ynket Kim Daniel seg litt, så vrei han seg over til dataen. Jeg rakk å få inn et hei. Så jeg lagse litt frokost og spiste sa til kim at jeg skulle ut til 12. han satt seg i bakgården. Så jeg tokk trikken til Holtet. Var der 5 min for sent. Møtte Eivind og Hans i porten til auksjonen. Eivind var glad for brillene sine. Så vi satt oss på 3 rad. budrundene var spennende. Anet en noen kjedelige barn som bøy på alt. Hvor får alle disse barna penger fra. Vi fikk en panfløyte til 80 kroner, en bariton til 200 kroner et par skøyter til 5 kroner, en esspresso maskin til 10 kroner og et elektrisk orgel til en hundrelapp. Faren til Eivind kom og henta tinga med henger.

Når Lise kom hjem ble hun glad for esspresso maskinen. Jeg og Hans dro til Ringen for å se Thor. Kim møtte oss der, han møtte løpe. Filmen var arti. 3d briller gjør meg svimmel etterpå. Når jeg kom hjem så Jeg, Lise og Liv på Dr. Who episode 2. Den var kul, du burde se den. Nå ser Jeg og Lise på film nesten. skal tidli poå jobb i morgen så må dusje og legge meg snart.

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

3 kommentarer:

  1. :O skal du ha orgelet i stua??? :D

    SvarSlett
  2. nei, det blir i kjellern til vi finner et sted. Men tar det jo opp når vi skal spille.

    SvarSlett