søndag 22. mai 2011

Darjeeling og en muffins


*Thick as a brick part 2 av Jethro Tull*

Så jeg og Stine starta å lage Fish and Chips. Det tok en time, Så da rakk vi å se nest siste episode av Dr. Who. Jeg hade sett den før, men den var så bra at den måtte ses igjenn. Vi starta å spille Cat Mario, eller Stine spilte og jeg så på og lo. Liv Inger prøvde også litt. Hans kom bort litt etterpå. Vi spilte inn noen sanger mens Liv Inger sminka Stine. Martin kom bor etter en time han og. Så da gikk jeg, Martin og Stine ut for å spille basketball. Det ble først en runde med 21 så ble det en kamp hvor jeg og Stine vant 1-0. Etter det gikk vi hjem. Stine dro hjem til seg. Så jeg Hans og Martin så den nye episoden av Dr. Who som jeg nettopp hadde lasta ned. Vi spilte også noe Minecraft og Skriblenauts. Så på artige internettvideoer. Drakk noen øl og cola. Hans dro ut på byen halv 1. Jeg og Martin så Dr. Horribles Singalong Blog. la meg rundt 2.

Husker ikke hva jeg drømte. Men sto opp til 12. gikk å dusja. Martin våknet når jeg sto opp. Vi lagde egg og pølser på brød. så spilte vi litt Neverwinter Nights 2 før han måtte dra hjem. Jeg skulle også ut. For etterpå skal jeg besøke min mor. Så skal jeg rydde litt hjemme.

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar