lørdag 14. mai 2011

Yerba Mate


*Donke Kong Country Ice Cave Chant*

Hade nesten sen vakt på fredag så jeg kom hjem til 5. Hans ringte meg på veien hjem, han sa han kom bort. Da jeg kom hjem drev Lise å fiksa seg. Hun var blitt litt friskere og skulle si hei til vennen sin som het Hege. Så Lise dro ganske med en gang. Hans kom bort litt senere. Vi så på artige internett videoer og tegna Kalkvatn bilder. Eivind ringte å sa at han kom bort også. Da kom Lise hjem med en pizza. Yay. Så vi satt oss og så på filmen Brainstor som gikk på TCM. Eivind kom litt uti filmen. Vi så den ferdig. Jeg fikk noen meldinger fra Sonstad. Han ville ut på byen. Lise skulle legge seg så hun ble hjemme. Jeg og Eivind og Hans dro til Sidesporet der tok vi en øl og ventet på Sonstad. Han kom ikke. Men det var arti å prate om konsertplaner. Jeg følgte Eivind og Hans til t-banen så gikk jeg hjem. Lise lå og sov når jeg var hjemme. Så jeg la meg jeg og.

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar