mandag 25. april 2011

Wildberres


*Gauchmo med Gustavo Santaolalla*

Det vi bestemte oss for i går var faktisk å dra til sofienbergsparken. Så vi pakket et spill mede kubb og en seks pac med øl. Lise pakket også en flaske vin. Vi gikk opp og ringte Anette. Hun kom ut av leiligheten og hadde med seg pledd. Så da tok vi en runde quiz der og snakka litt. Stine og en av russevennene hennes kom bort etter en time. Vi spilte kubb. Meg, Lise og Anette mot Russen. De tapte. etter andre runde ble vi sultene så Anette løp opp og fiks brøskive og pasta med ostesaus. Den var ganske god. Jeg måtte på do så gikk til den grønne boksen de hadde der. Den skulle tydligvis selvaskes mellom vert besøk så det tok nokk en halvtime å vente.

Da jeg kom tilbake satt kun Robin der. Hei sa jeg, Hei sa han. vi prata. De andre kom ned igjenn med en vannpipe fra leiligheten til Anette regner jeg med. Det ble vannpipeføring i en time til. Da var vel klokka 1900. Så jeg og Lise gikk hjem, Robin ble med.

Vel hjemme lagde Lise hvitløksbrød og fisk med kanel. Jeg og robin spilte super smash bors på TV`n. Etter at vi hadde spist viste Robin meg Minecraft. Liv Inger kom hjem. Så hun og Lise ble sittende og planlegge festen til Fredag. Kim var innom en tur for å hente osten sin. Robin tokk følge med han hjem. Lise og jeg la oss 11 men sovna sikkert ikke før halv 1. Jeg drømte at jeg hadde reist tilbake i tid og skulle lage en kurv av melkekartonger. Det var også noen påskeegg som skulle i men kom aldri så langt. Alt tok plass i Lambertseter skole. Jeg vokna nå. Så nå skal jeg sykle til jobben som av taushetspliktige årsaker ikke kan fortelle om.

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar