mandag 25. april 2011

Kamomillete med en vaniljestang


*Harry potter theme music*

Dagen i dag har vert ganske uneventfull til nå. Det starta med at jeg drømte om Zelda Majoras Mask. At jeg var i et tempel fult av insekter og zombier. De ble selfølgeli most med en stor hammer. Jeg tror også at deler av drømmen tok sted i Prins of Persia spillet. Men jeg var fremdeles Link. Sto opp rundt 11. Lise sov så dypt at hun ikke reagerte på at jeg sto opp en gang. Så jeg starta å male og prøve forskjellige skjorter som jeg fikk i går. Endte opp på den grønne. Jeg gikk å vekka Lise rundt 12. Etter det malte jeg litt til mens Lise så på Harry Potter 3 fangen fra Azkaban. Nå er den akuratt ferdig og jeg tror vi skal ta oss en tur på cafeè. Og akuratt nå fikk jeg en sms så da må jeg gå og sjekke den ha det.

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar