lørdag 23. april 2011

Kald frisk Iste og honningvaffel



Jeg ville hørt på Treasure Island av Keith Jarrett til dette

Etter en frokost i alleèn gikk vi inn igjenn Under frokosten hadde vi pratet om å gå på kaffe senere. Så vi starta å planlegge en tur til kffe fuglen. Som inneberrte å ta på seg skone. På vei dit fikk jeg ideen å spille poker. Lise hadde lyst til å dra til dubliners. Vi sendte noen meldinger ikke noe spesielt respons fra folk. Kim Daniel ringte og sa at han kom ned til byen. Jeg sa han kunne møte oss på kafeèn.

Vel fremme på fuglen bestilte Lise en espresso og en kaffe. Jeg bestilte en kaffe og en honningvaffel. Vi satt oss ute og prata. Når kaffen var drukket opp bestilte jeg en bokk øl og Lise et glass hvit vin. Sola varmet behageli så det var deiligt å sitte ute. Kim daniel kom gående når vi nesten var ferdigt. Han bestilte et glass med Iste. Bra valg. Jeg hadde sendt noen meldinger med Robin. Han sa at det var konsert med Valentourettes på parkteateret kl 9. Det hørtes jo interesangt ut. Vi gikk hjem så vi var hjemme til rundt 4.

Alle lagde forskjellige middager. Jeg lagde spagetti med kjøttboller, Lise sashimi og Kim varma en big one som han spiste halvparten av. Etter maten gikk vi ut til knarkeparken for et parti med Krikket. Jeg vant de to første rundene. Men 3 runden dro Lise fra oiss på tilbakeveien. Etter det gikk vi hjem. Om det blir konsert i kveld får vi se på senere.

Ha det triveligt og takk for teen. Ollis

2 kommentarer:

  1. Kunne ikke Electric Edgar også være en blogg med mening? Selv om den er meningløs, mener jeg.

    SvarSlett